Zbir cumpără un BMW E46 de la un preot și pune la cale un experiment social inedit

Zbir ne invită într-o nouă aventură auto plină de neprevăzut, centrată în jurul achiziționării unui BMW E46 de la un preot. Filmarea începe cu momentul preluării mașinii, un model din 2003 cu un interior purpuriu neobișnuit care impresionează întreaga echipă. Primul impuls al creatorului de conținut este să supună vehiculul unui “test de durabilitate” - o formă elegantă de a spune că intenționează să distrugă mașina pentru vizualizări. Însă după ce realizează că autovehiculul provine de la un preot, Zbir pare să aibă o schimbare de inimă și decide să pună la cale un experiment social inedit, lăsând comunitatea online să decidă soarta BMW-ului.

Primul lucru pe care îl face echipa după preluarea mașinii este să verifice istoricul vehiculului. Folosind o aplicație și seria de șasiu a mașinii, Zbir descoperă că BMW-ul a suferit o singură daună în 2023, în valoare de aproximativ 6000 RON, după ce “a intrat cineva cu tirul în preot”, după cum menționează în glumă. De asemenea, aflăm că mașina se află în România din 2018 și că are motor de 1.8 litri pe benzină și 114 cai putere. Echipa remarcă în mod repetat culoarea interiorului, un purpuriu rar văzut la modelele BMW, precum și faptul că mașina se conduce foarte bine, deși pare să aibă puțină benzină în rezervor.

În timpul drumului, grupul oprește la un mic magazin local pentru a cumpăra produse proaspete. Aici au o interacțiune amuzantă cu o doamnă care vinde legume, încercând să negocieze prețul pentru ceapă verde, ridichi și alte produse. După ce realizează că vânzătoarea îl urmărește pe Zbir pe rețelele sociale, aceasta primește 200 RON pentru marfă. Este un moment uman care contrastează cu dilema morală ce începe să-l frământe pe creator - să distrugă sau nu mașina pentru vizualizări, știind că aceasta a aparținut unui preot.

Provocarea TikTok lansată de Zbir este simplă dar captivantă: dacă clipul strânge 500.000 de vizualizări în timpul cât echipa ajunge la locația pregătită pentru distrugerea mașinii (aproximativ o oră), atunci vor dona BMW-ul unei persoane alese la întâmplare de pe stradă. În caz contrar, vor continua cu planul inițial de a distruge vehiculul pentru conținut. Este o strategie inteligentă de engagement care îmbină elementele care fac deja canalul popular - distrugerea spectaculoasă de mașini - cu elementul de generozitate care apare ocazional în videoclipurile sale, când oferă vehicule cadou.

Când verifică numărul de vizualizări după timpul stabilit, Zbir constată că au ajuns doar la 119.000, mult sub ținta propusă. Decizia pare luată, iar echipa se pregătește pentru distrugere cu câteva unelte, inclusiv lopeți, despre care unul dintre membrii echipei glumește că vor fi folosite pentru a “săpa mormântul” mașinii. Zbir stabilește un timer de două ore pentru întreaga operațiune și începe filmarea distrugerii propriu-zise. Prima încercare include conducerea mașinii într-o zonă cu apă, dar BMW-ul pare să reziste surprinzător de bine, ceea ce îi determină pe membrii echipei să facă o comparație amuzantă: “Ați văzut când ia focul în oraș, biserica e în picioare. Așa e și mașina asta cu icoana goală”.

Finalul rămâne deschis, lăsând urmăritorii să se întrebe dacă Zbir va reuși să distrugă complet mașina sau dacă BMW-ul cu “sfințenie” de la preot se va dovedi mai rezistent decât se aștepta. Și dacă tot vorbim despre rezistență, s-ar putea să fie ceva special la acest automobil, ceva ce nu poate fi explicat doar prin specificațiile tehnice. Poate că binecuvântarea preotului a conferit mașinii o durabilitate neobișnuită, sau poate că Zbir nu pune suflet în distrugere după ce a condus automobilul? Rămâne de văzut în următorul vlog dacă mașina va supraviețui “testului de durabilitate” sau dacă va ajunge, într-adevăr, în “mormântul” pregătit de aceștia.