Dorian Popa degustă Wendys din România și îl compară cu experiența din America
Dorian Popa se întoarce nostalgic pe unul dintre locurile sale preferate de filmare - acoperișul parcării de la Mega Mall - pentru a testa singurul restaurant Wendy’s din București. Împreună cu prietena sa Ada, care l-a însoțit și la degustarea din New York, recreează experiența americană pentru a compara oferta românească cu originalul. Vlogul începe cu amintiri despre filmările anterioare realizate în această locație iconică pentru canal, unde s-au realizat “nu zeci, ci sute de filmări”, inclusiv faimoasa poză cu X6-le albastru care a devenit virală pe internet.
Comandă bogată, prețuri surprinzător de accesibile și porții generoase - așa poate fi descrisă experiența celor doi la Wendy’s România. Dorian și Ada testează diverse preparate, începând cu faimosul “Baconator”, despre care Dorian afirmă că arată “mai bine ca în America” și este “mult mai bun decât cel pe care l-am mâncat în New York”. Carnea pare mai puțin arsă și mai naturală decât varianta americană. Un alt favorit a fost “Junior Cheeseburger Deluxe” personalizat cu extra roșii, salată și ceapă, care costă doar 14 RON cu toate adaosurile și pe care Dorian îl descrie ca fiind “senzațional” și “mai șmecher ca Baconator-ul”.
Surpriza plăcută a fost reprezentată de preparatele cu pui, care s-au dovedit “demențiale” deși Wendy’s nu este recunoscut în mod special pentru acestea. Crispy-urile au impresionat prin învelișul perfect, iar sandvișul cu pui a fost apreciat pentru prospețimea ingredientelor. Singura dezamăgire minoră a fost legată de epuizarea stocului de sosuri variate, rămânând disponibile doar ketchup și barbecue - un inconvenient pe care Dorian îl pune pe seama popularității mari a restaurantului în primele zile de funcționare.
Frosty-urile, celebrele deserturi semi-înghețate ale lanțului, au completat perfect masa și au stârnit nostalgii pentru “gustul copilăriei”. Dorian compară gustul de vanilie cu cel al laptelui praf consumat în copilărie, observând că în România lipsește varianta cu căpșuni disponibilă în America. Această observație declanșează o discuție amuzantă despre cum românii asociază în mod unic înghețata cu durerea în gât și evită consumul ei pe timp de iarnă, spre deosebire de restul lumii.
În ultima parte, cei doi testează unul dintre cele mai virale produse TikTok - Bulldag Cheesy Ramen, tăiței scufundați în brânză. Deși Dorian nu este fan al susanului care garnisește preparatul, recunoaște calitatea excepțională a pastelor, care sunt “efectiv scufundate în brânză”, nu doar “mânjite pe ici pe colo” ca în alte restaurante. Verdictul final este clar: “Mega viral și eu consider că în ziua de astăzi nu se prea poate viraliza ceva ce nu e bun la gust.”
Energia contagioasă a lui Dorian și reacțiile sale autentice transformă un simplu test culinar într-o aventură plină de momente amuzante și observații pertinente despre diferențele culturale. Între mușcături savuroase și comparații internaționale, vloggerul reușește să creeze o experiență culinară autentică pentru urmăritori, lăsându-i cu poftă de a încerca personal meniul Wendy’s România. Și cine știe, poate următoarea destinație culinară va aduce surprize și mai delicioase pentru fanii canalului.