Dorian Popa cumpără ultimele comenzi ale clienților de la drive-through

Dorian Popa revine cu un concept fresh și captivant în lumea vlogurilor culinare, unde își propune să cumpere exact ultimele comenzi ale clienților de la diverse drive-through-uri din București. Acest experiment social și culinar promite să fie o adevărată aventură, plină de surprize gastronomice și momente neașteptate. Alături de Cori, cei doi pornesc într-o călătorie prin diferite restaurante, de la Burger King din Domnești, la covrigării și Papa din Voluntari, fără să știe ce îi așteaptă la fiecare oprire.

Prima oprire îi duce la noul Burger King din Domnești, unde însă întâmpină prima problemă - nu prea sunt clienți la drive-through în acea dimineață. Strategia se schimbă rapid, iar Dorian decide să intre în restaurant pentru a cere ultima comandă. Surpriza vine sub forma unei comenzi de 103 de lei, care părea să fie pentru două persoane. Încărcătura conținea un Bacon King și un Whopper, alături de cartofi și băuturi, o combinație care l-a făcut pe Dorian să speculeze despre cuplul care a comandat înainte de el.

Următoarea destinație îi poartă către o covrigărie cu drive-through, unde întâlnesc o domnișoară străină foarte drăguță, care încearcă să îi ajute în ciuda barierei lingvistice. Comanda se dovedește a fi o simplă franzelă de 6 lei, care îl transportă pe Dorian direct în copilărie, amintindu-și de momentele când mama îl trimitea să cumpere pâine și el ajungea acasă cu doar jumătate. Experiența devine nostalgică, completată de un lapte de școală primit cadou de la un tânăr fan.

La Papa din Voluntari, lucrurile devin și mai interesante când domnișoara de la casă pare să fi pregătit special pentru ei un “PR box” complet. În loc să dea ultima comandă a unui client, ea le oferă o selecție generoasă de wings, strips, cartofi și trei sucuri diferite - Pepsi, Mirinda și Seven Up. Dorian realizează rapid că au fost “prinși” și că domnișoara a fost extrem de perspicace, oferindu-le o mostră din cele mai bune produse ale restaurantului.

Experiența culinară se dovedește a fi o lecție de marketing neașteptat, dar și o redescoperire a gusturilor. Dorian mărturisește că Papa și-a recăpătat calitatea după o perioadă mai slabă și că coating-ul crispy al puiului este din nou la standardele înalte. Burger King îl surprinde plăcut cu prospețimea produselor, în timp ce franzela simplă devine vedeta zilei prin nostalgia pe care o trezește.

Dar experiența nu se oprește aici, iar ceea ce părea a fi un simplu experiment culinar se transformă într-o aventură plină de întâlniri neașteptate și situații care îți dau de gândit despre autenticitatea în era social media. Și stai așa, că nu e tot - pentru că în spatele acestor comenzi se ascund povești mult mai complexe decât par la prima vedere.