Audiența a penalizat Clickbait-ul lui Cosmin Avram care a promis haos din Milano

Clickbait-ul și senzaționalismul ieftin l-au făcut pe Cosmin Avram să reușească performanța de a dezamăgi chiar și cele mai modeste așteptări. Promițând o incursiune în vlogul “LUXUL și OPULENȚA printre CERȘETORI și DROGURI” din Milano, Avram livrează în schimb un tur ghidat al banalității, demonstrând că arta de a face un conținut cu adevărat plictisitor este încă vie și nevătămată.

Când “șocant” este, de fapt, “banal”

Audiența lui Cosmin Avram, deja cunoscută pentru că vizualizează doar ce conține mizerie, depravare și orice poate aduce un sentiment de superioritate față de propria condiție, pregătită doar pentru scene de haos urban și contraste sociale extreme, s-a trezit în schimb cu o plimbare demnă de un pensionar în vacanță. Măcar au fost mulți kilometri și astfel duduia are să facă un picior frumos de la mersul pe jos. În loc de “cerșetori și droguri” la fiecare colț de stradă, am primit observații profunde precum “Milano este un oraș minunat”. Șocant, într-adevăr, dar nu în sensul așteptat.

Analiza socio-economică de doi bani

Punctul culminant al “analizei” lui Avram vine sub forma afirmației că “de la Roma în jos e Africa”. O remarcă atât de lipsită de nuanță și context încât face ca stereotipurile turistului de duzină să pară analize academice în comparație. Aparent, complexitatea socio-economică a Italiei poate fi redusă la o linie imaginară trasată undeva la sud de capitală.

Gastronomie la nivel de grădiniță

Secțiunea culinară a vlogului atinge noi culmi ale superficialității. Aflăm că mâncarea este “foarte bună, de nota 10” - o analiză care ar face orice critic culinar să-și reconsidere cariera. Iar observația că înghețata adevărată “nu trebuie să fie mormanul ăla de înghețată” demonstrează o profunzime a gândirii comparabilă cu adâncimea unei farfurii cu supă.

Când mediocritatea nu mai e suficientă

Nu e de mirare că vizualizările acestui vlog au fost sub așteptări și audiența s-a revoltat în comentarii. Într-o eră în care publicul e bombardat constant cu conținut șocant și senzațional, mizând pe tot ceea ce este negativ sau victimizare, mediocritatea acestui vlog al lui Cosmin Avram iese în evidență prin lipsa sa totală de substanță. Chiar el recunoaște, la sfârșitul vlogului, desigur, și se scuză pentru că nu a reușit să vă livreze mizerie, drogați și debandadă. Astfel, audiența lui a fost “abuzată” cu un tur ghidat al locurilor comune și al observațiilor banale.

Acest vlog servește ca un exemplu perfect despre cum să transformi unul dintre cele mai fascinante orașe ale Europei într-o experiență vizuală echivalentă cu privitul vopselei cum se usucă. Performanța lui Cosmin de la Milano este la fel de captivantă precum un catalog de mobilă pentru birou.

În vlogul din Veneția a reușit performanța de a crea o imagine ca de coșmar a orașului, ridiculizând toată cultura și potențialul turistic al locului mizând pe faptul că vă veți simți mai bine cu voi înșivă dacă vă va servi locurile turistice de mare importanță culturală ca niște dejecții. Pentru că nu pare să mai fie vorba despre turism, ci doar despre cât de jegoasă e lumea.