Alex Montrey testează produsele influencerilor români într-o aventură culinară plină de surprize
Alex Montrey își propune să testeze produsele și afacerile unor nume sonore din lumea influencerilor români, transformând experiența într-un adevărat maraton culinar. Cu o poftă de mâncare neobosită și o curiozitate nedisimulată, vloggerul pornește în aventura sa de la cafeaua lui Daniel Cafeluță, continuând cu cerealele fitness ale lui Tony Py, pizza celebrului Dorian Popa și ajungând la shaorma gigantică de la Amid Kebab al lui Ionuț Dima. Aventura gustului devine cu fiecare oprire tot mai interesantă, oferind o perspectivă sinceră despre calitatea acestor produse care au devenit fenomene în social media.
Prima oprire este la Goat Coffee, unde Alex descoperă produsele lui Daniel Cafeluță. Declarându-se un iubitor înrăit de cafea care consumă zilnic “4 șaturi de espresso”, Alex testează un ice latte și un café latte cald, ambele cu caramel, precum și “Apa Goat”, o băutură cu un ambalaj roz distinctiv și un gust pe care îl descrie ca fiind “interesant”. Concluzia pentru cafeaua de la Goat este pozitivă, cu Alex afirmând că are exact notele de caramel care îi plac și că intenționează să revină pentru a cumpăra boabe de cafea pentru espressorul său profesional de acasă.
Următoarea destinație culinară îl aduce pe Alex în fața cerealelor Mr. Iron ale lui Tony Py. Alegând varianta cu ciocolată din cele aproximativ șapte sortimente disponibile, Alex apreciază faptul că acestea sunt mai sănătoase decât alternativele convenționale, având “zero zahăr adăugat, 30% proteină, fără gluten și bogate în fibre”. După ce degustă cerealele atât uscate cât și cu lapte, concluzia este surprinzător de pozitivă: “Chiar nu mă așteptam să aibă un gust atât de bun. Mă așteptam să fie mai seci, având în vedere că se laudă cu zero zahăr adăugat”.
De la mic dejun, Alex trece la masa de prânz cu produsele Hatz Pizza ale lui Dorian Popa. Cu mândrie, Alex prezintă modelul său personalizat “Hatz Pizza x Alex Montrey”, primit la evenimentul de lansare al mărcii, precum și cele două variante disponibile în comerț: Ham Mania (cu șuncă și ciuperci) și Pepperoni Obsession. După ce încălzește cele două pizza congelate, Alex le savurează, declară Pepperoni Obsession ca fiind favorita sa și îi oferă lui Dorian Popa complimente pentru calitatea produselor: “Fratele Popa face o treabă extrem de bună cu Hatz Pizza”.
Punctul culminant al aventurii gastronomice este vizita la Amid Kebab, afacerea lui Ionuț Dima. Alex se confruntă cu “bebelușul” - o shaorma gigant de 1 kg, descrisă ca fiind de mărimea capului său - alături de o shaorma arabească cu vită și noul meniu crispy. Experiența este completată de o varietate de sosuri și o clătită specială cu Kinder Bueno, fistic, banane și căpșuni. Cu entuziasmul la cote maxime, Alex declară că puiul crispy de la Amid îi place mai mult decât cel de la Socului, care era anterior preferatul său: “Produsele sunt mult mai fresh, carnea este mai bună, castraveții noi îmi plac foarte mult”.
În ultima parte a aventurii sale, Alex explorează magazinul Sum al lui Andu (cunoscut online ca “O guriță mică”), specializat în dulciuri și produse internaționale. Cu o curiozitate nestăvilită, Alex testează bomboane Dubai cu fistic, băuturi Coca-Cola și Fanta din Japonia și Mexic, dulciuri Warheads din America, chipsuri tematice Squid Game, bomboane “Toxic Waste” extrem de acre la exterior și dulci la interior, și multe altele. Comparând diferitele versiuni internaționale ale Coca-Cola, Alex observă că “parcă cea din Japonia e așa mai curată” în timp ce cea mexicană “parcă se simte că e mai aproape de America”.
Și degustarea continuă fără oprire, fiecare produs descoperit stârnind noi exclamații de surpriză și încântare. De la clasicele bomboane Pop care explodează în gură și îi trezesc lui Alex amintiri din copilărie, până la picantele Brain Burners care îl iau prin surprindere cu intensitatea lor, testul devine o călătorie prin întreaga lume a gusturilor. Pe măsură ce Alex se afundă tot mai mult în această aventură culinară, devine evident că lumea influencerilor români ascunde o diversitate incredibilă de experiențe gastronomice, fiecare cu povestea și particularitățile sale. Iar gustul acestei călătorii abia începe să se dezvăluie.